27 Mayıs 2012 Pazar

Eurovision 2012: Hem İsveç Kazandı Hem Ben



Bir Eurovision daha geride kalırken, komşu komşuya veriyor, onlar birbirini seviyor ama Türk'ün Türk'ten başka dostu yok goygoyları arasında kazanan İsveç oldu. Tamam gerçekten alıştık bu işlere, tamam dostluk komşuluk işleri bu yarışmada önemli ancak her sene hak eden kazanıyor be abi buna ne diyeceksiniz? Yalnız bu komşuluk muhabbetini dün akşam bir arkdaş öyle özetlemiş ki saatlerce güldüm dese yeridir. Şuradan bakınız.


Eurovision seyretmek her zaman keyifliydi ancak artık sanki daha bir güzel oldu twitter'la birlikte. Her insanın her konuda bilgisinin olduğunu göstermesi açısından  gerçekten önemli!  Kimse benim fikrim yok demiyor valla. Futbol maçı var hepimiz yorumcuyuz, dizi-film var hepimiz sinema eleştirmeni. Dünde öyle oldu ama eğlenceli oldu. 


Eh İsveç kazandı ben nasıl kazandım sorusunun cevabı da şu. Oylama başlarken bizim hatunla favorileri söylüyorduk ben durduk yere İsveç kazanır her türlü iddiaya girerim dedim. Ödülü FB forması olarak belirlerdik ama benim şansım çok düşüktü. İlk 3 olsun bari dedim neyse anlaştık sonunda ama İsveç'te Looren herkesi ezip geçince ilk 3 konusuna gerek kalmadı direk aldı birinciliği! Formayı yeni sezona kadar bekletip, yeni çaıkanlar arasından aldıralım bari:p Eh hem bu güzel şarkı, hem de bu söz  kayıtlara geçsin diye bloga da koydum.

Hiç yorum yok: