24 Aralık 2011 Cumartesi

İlk Yarının En Kötü 11'i

Devre arasına girdiğimiz şu günlerde herkes ilk devrenin en iyi 11'ini yapmaya çalışıyor. Bir de bekleneni veremeyenler var.

Bunlar arasında ligde zor günler geçiren Ankaragücü'nden sonra ligin en çok gol yiyen kalecisi Borjan kalede. Savunmada daha çok kendi kalesine gol atmaları ile gündeme gelen Karabükspor'lu Deumi, yine Sivas'ın savunmasından Navratil defansın göbeğini oluşturuyor. Sol bekte Porto günlerini mumla aratan Marek Cech sağda ise Bursa'nın yeni transferi Basser.

Ortasahada sezon başında Galatasay'dan Samsun'a geçen ancak bekleneni veremeyen Mustafa Sarp'la beraber Trabzon'un Polonyalılarından Adrian yer alırken sol açıkta eski Liverpool'lu Riera, sağda Ankaragücü'nde ki performansını bir türlü gösteremeyen Sestak.

Forvet arkasında sahada yaptıklarından daha çok gece hayatı ile bildiğimiz ve sezon ortasında gönderilen Guti var. En uçta ise Fenerbahçe'nin 'yeni Guiza' lakaplı forveti Bienvenu. Guize bile yanında İbrahimoviç kalıyor desem ayıp olmaz. Forvete diğer alternatif Bursaspor tarihinin en pahalı oyuncusu olan ancak varlık gösteremeyen Bangoura de konulabilir. İlk devrenin 'bidonları' bunlar. Herkesin farklı fikirleri olabilir önerilerinizi bekliyorum..

***
Not: Tribün Dergi'de yazının yayımlanmasının ardından gelen tepkilere bakılırsa yanlış anlaşılmış sanırım. Burada en kötüleri Ankaragücü'nden Karabük'ten seçebilirdim ancak burda ki isimlerin çoğunluğu büyük umutlarla transfer edilip bekleneni veremeyenler şeklinde. Adrian beklentilerin çok altında kaldı Cech sadece savunmada kaldı. Basser iyi oynadı diyenleri de neye göre iyi sorusunu cevaplamaya davet ediyorum.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

marek cech ve adrian çok gereksiz olmuş. marek cech'in tek hatası galatasaray maçında gole sebep olan top kaybı, onun dışında çok iyi oynadı. adrian da şans bulduğunda asistler ve arapaslarıyla takımın hücumuna katkıda bulundu, son hafta halil'e yaptığı asisti yapabilecek çok az oyuncu var bu ligde.

Adsız dedi ki...

basser hiç olmamış oraya kardeşim bi tek bana göre o yanlış ama BANA GÖRE

Gökhan Dirice dedi ki...

6 gol atan elmander en iyi 11 de 4 gol atan Bienvenu en kotu 11 de hayret dogrusu ya siz cok zekısınız ya biz aptalız

Adsız dedi ki...

Borjan'a katılıyorum. Basser de sayılabilir. Navratil biraz fazla olmuş, Deumi bu sene Karabük'ün defansta en iyi oyuncusu. Marek Cech kaç maç oynadı ki.. Adrian Trabzon'da her oynadığında en iyi oyuncularından birisi sahada. Mustafa Sarp'a katılıyorum. Guti yanlış bilmiyorsam bu sezon toplam 70 dakika filan olmamış, bu listede yeri olmamalı. Sestak'a katılıyorum. Riera'ya katılıyorum. Bienvenu de olmamış, sonuçta 4, 5 golü var bu sezon, kötüydü ama ondan çok daha kötüleri de vardı.

Samsun'lu kaleci Ahmet. Gaziantep'ten forvet Cenk Tosun. Orduspor'dan Fatih Tekke listede en başta yer almalı. Bienvenu az kalır yanında. Orduluların hiçbirinin bu konuda itirazı olmaz sanırım. Stancu da Sestak'tan farksızdı, daha etkiszdi hatta. Bursa'dan defans İbrahim. Antalya'dan Necati, sezona iyi başlasa da.

Adsız dedi ki...

sestak a lafım yok da basser taş gibi topçu. bütün bursaspor maçlarını izlemiş biri olarak söylüyorum. gerçekten anlayamadım.

Adsız dedi ki...

basser mevkisinde en iyi oyunculardan biri halbuki burda işi ne anlamadım

lazmorinyo dedi ki...

bir trabzonsporlu olarak cech tercihinize hiç ama katılmıyorum. bireysel anlamda birkaç hatasıyla puanlar kaybettirmiş olsa da, uzun zamandan sonra bir solbek sahibi olduğumuz hissini yaşattı bizlere:)
alamadığımız zieglerin gösterdiği performansla cechi karşılaştırdığımda keşke dedirtmedi şuana kadar.
iiidir cech iii..

Adsız dedi ki...

Dostum sestak pek şans bulamadı.

Adsız dedi ki...

Sestak bu sezon 13 14 karşılaşmada forma giydi. Genel olarak fena olmamış ama bazı isimler acaba dedirtiyor açıkcası..

mustafa arslan dedi ki...

Arkadaşlar yorumlar için teşekkürler.. Kalede Ahmet Şahin'i öneren arkadaşa hak veriyorum ancak Ertugrul kaleyi devraldı uzun sürmedi. Sag bekte Basser konusunda eleştiriler doğru ancak çok fazla seçenek yoktu. Cech bildiğimiz Cech gibi oynasa inanın çok farklı olurdu fark yaratamadı.. Adrian benim çok beğendiğim oyuncu ancak bekleneni veremedi Jaja'nın yarattığı etkiyi düşünün mesela.. Adrian'ın aldığı tek maç yok gibi.. Sestak 14 maçta forma giymiş ama istatistik olarak yok gibiydi.. Riera gerçekten hayal kırıklığı tıpkı Guti gibi.. Son olarak Bienvenu konusunda biz salak mıyız diğer arkadaş tabi ki öle bişey söz konusu değil ancak önemli olan attığı gol değil Guiza'yı bile arattı. Guiza ilk sezonu 5 gol 4 asist yapmıştı aynı dönemde mesela. Fizik olarak çok zayıf, ikinci yarıda toparlanacaktır. Cenk Tosun önerisine de katılıyorum ancak Bienvenu daha popüler oldugu için takımı itibariyle onu koydum. Herkese teşekkürler tekrar. Beğenmeyenler kendi 11'lerini de yazsalardı keşke

Hayati Börekçi dedi ki...

Ne kötü 11!