20 Nisan 2012 Cuma

Süperstar Olmak: Diana Taurasi

Diana Taurasi Türkiye'ye adım attığında büyük yankı uyandırmış. Sporu sadece futbol zanneden gazetelerimiz bile Kadın Basketbolundaki bu haberi herkese duyurmuştu. Onu bize Kadınların 'Kobe'si diye tanıtıyorlardı!! 
Taurasi Fenerbahçe'de başarılı bir sezon geçiriyordu ki birden dopingli çıkıverdi! Herkes şok olmuştu falan filan işte 'Efendim bu kadar büyük isim bunu nasıl yapar aklım almıyor' lafları havada dolaşırken keşke doping yapsaydı diyeceğimiz bir olay oldu. Doping testini yapan bölümün hata yaptığı ortaya çıktı!! O sıralarda Taurasi valizini toplamış gitmiş hatta takım arkadaşı da ona destek vermek adına ABD'nin yolunu tutmuştu.


Bir sonraki sezon Fenerbahçe Taurasi'yi geri getirmek istedi ama intikam almak isteyen Diana Galatasaray'a gitti. Yok lan böyle olmadı ama basınımız bunu böyle yazdı. Olayın Fenerbahçe ile alakalı olmadığını Taurasi'de biliyor elbet. Olay tamamen duygusaldı aslında. GS yıldızı ikna etmek için iyi para verdi. Kendi adına iyi bir hamleydi. Nese bu sezonda geçti Fenerbahçe ilk şampiyonluğunu kazandığı günün 14. yıl dönümünde üst üste 7. toplamda 10. şampiyonluğunu kazanırken gündem yine Taurasi.. 


Bu fotoğraflar durumu gayet net özetler durumda.. Süperstar olmak sadece sahada olmaz. Taurasi bunu bilmiyor anlaşılan. Hani bizde bir hikaye vardır ya ''Ben sana vali olamazsın demedim, adam olmazsın dedim'' diye. İşte bu...


2011
Diana Taurasi Galatasaray taraftarına el hareketi yaparken...

2012
Diana Taurasi Fenerbahçe taraftarına el hareketi yaparken...


Hiç yorum yok: