4 Eylül 2012 Salı

Irina & CR7

Blogda magazinel paylaşımlar hep yaptık ama Irina-CR7 çifti ilk kez yer buluyor. Dünyada yılın oyuncusunun seçildiği Monaco'da ki gecede taze evli İniesta yalnız gelmişti sanırım, Messi ise hamile olan Antonella'yı getirmemişti. E durum böyle olunca da gözler bu çifte çevrildi. Herkesin ortasında birbirlerine kur yapmaktan hiç sıkılmayan çiftimizin bir izleyeni vardı ki resmen gözleri ile yedi Irina ve Cristiano'yu. Fotoğrafta solda bulunan hanımdan bahsediyorum elbete. Baldızı olduğunu iddia edenler var ama henüz kim olduğunu öğrenebilmiş değilim. Bir alttaki karede olayı daha net göreceksiniz :)
Ronaldo ödülü kazanamadı ama Irina yanındaydı. Belkide hanımefendi kazanamama ihtimaline karşılık moral motivasyon için gelmişti. Zira Ronaldo son 3 yılda Messi'ye kaybetmişti ödülü bu yılda kaderi çok farklı olmadı, ödül yine Barcelona'ya gitti. Konusu açılmışken Ronaldo'da Messi'de İniesta'nın kazanmasından memnun olsa gerek. Eh ben kazanamıyorum bari Messi/Ronaldo kazanmasın...
Geceden son not Ronaldo'nun küpesi için. Açıkçası ben ilk kez görüyorum küpe taktığını. Yakışmış desek yalan olur zira kulak yapısı uygun değil :) Bundan sonra bol bol onları kullanırız blogda fotolarla. Bu da ilki olsun.

Not: Fotoğrafları bana gönderen @BerKahraman'a teşekkürler. O gönderdi ama biz yanlışlıkla sildik Tribün Dergi'den aldık. Yine de teşekkürü esirgemeyelim.

Hiç yorum yok: