4 Aralık 2012 Salı

Her şeyin başı sağlık

Son bir kaç günde hayatım yukarda gördüğünüz şeyle geçiyor. ''Boğaza iki defa sık sakın yutma gargara yap'' dedi doktor. Dedi demesine de o kadar kolay değilmiş. Daha ilk denemem jübilem olacaktı. Senede 4-5 defa hasta  oluyorum ama okulu bitirip ailemle yaşamaya başladığımdan beri daha çok hasta olur oldum. İlgi garanti diye mi  oluyor acaba.

Hasta olunca tek sevindiğim şey sigara içmemek sanırım. 3 gündür yatak döşek yatıyorum tek sigara içmedim daha. Tv ile aram da yok hatta laptopu kaç gündür ilk kez kucağıma aldım.

Bu arada twitter kullanmayı neredeyse bıraktım hastalık sürecinde. Sadece okuyucuyum öyle bakıyorum ne var ne yok. Hep ergen sohbetleri, gereksiz atıp tutmalar bitmiyor bitmek bilmiyor. Takıma temizlikçi ol desen heyecandan altına işeyecek adamlar ben hoca olsam diye başlayan cümlelerin sonuna hoca değilsin adam değilsin diyor. 

Yıl 2012 hala her takıma 5 atalım rahat rahat yenelim herkesi fikri var. Ulan senin kadronun 4-5 misli değere sahip Chelsea 7-8 maçtır  içerde dışarda  kazanamıyor. PSG, Montpellier'e şampiyonluk kaptırıyor sen hala ne anlatıyorsun. ''Onların ligleri daha kuvvetli'' bahanesi var bir de. Zaten biz de Chelsea'yiz PSG'iz demedik ki? Lig daha kötüyse takım da daha kötü zaten..

Neyse bu  konuda sabaha kadar konuşsak farklı yollara gideceğimiz adamlar var. Şampiyonlar Ligi gecesi bu gece. TVyi artık açıp maç izleyelim seçimimiz Dortmund-City olacak gibi.

Bunları niye yazdım bilmiyorum açıkcası. Blog dediğin şey böyle bir şey değil mi zaten? İlla hep bekleneni isteneni mi yazacaz. Yoo canım ne isterse onu..

Yazıyı tam kapatırken twitterda Yılmaz Özdil'in şu yazısını gördüm. Bir türlü hazzetmedim bu adamdan. Kimse kusura bakmasın da bunu hazedenlerin BÜYÜK bir kısmı da bunun gibi Atatürk'ü peygamber sananlardan. Atatürk yaşasa buna ne derdi acaba? Aha yazıda bu şuraya tık!

Hiç yorum yok: