7 Ocak 2012 Cumartesi

Alex Röportajı!




Hayatında aldığın hangi kararları önemli buluyorsun? Hangi kararın seni Alex yaptı? Daha 16 yaşımdayken bir kızla tanıştım ve o kız hayatıma yön vermeye başladı. Bugüne kadar yaptığım en doğru şey onu hayatıma almak. Benim doğduğum ortama, yaşadığım zorluklara bakacak olursanız hayatımı değiştiren birçok şey oldu. Yaşadıklarım beni zorluklardan kurtulmam için zorladı. Brezilya’da kötülüklere batmak için de hayatınızı kurtarmak için de çok fazla seçeneğiniz var.
Mutlu olmak için nelere ihtiyacın var? Ailem iyi ve sağlıklı olduğu sürece ben de iyiyim. Mutlu olmak için ailemden başka bir şeye ihtiyacım yok.
Eşin hemen her maçında seni tribünden takip ediyor. Bu sayede o da futbol konusunda oldukça deneyimli. Saha içinde yaptıklarını eleştirdiği oluyor mu? Eşim hayatını futbolla kazanan bir aileden geliyor. Yani futbolu benimle tanımadı. Benden önce de statlara gidip, maçları izliyordu. O yüzden fikirleri benim için önemli. Tabii teknik anlamda beni yönlendirdiğini söyleyemem. O benim işim. Eşim daha çok benim iyi futbol oynayabilmem için gerekli ortamları sağlamaya çalışıyor. Maçlardan önce beni hazırlar, maçlardan sonra sonuç ne olursa olsun yanımda olur.
Tahammül edemediğin şeyler neler? Beni çileden çıkaran bazı şeyler var ama
bunu söyleyip, başkalarının eline koz vermek istemem. Zaafım olan konularda kışkırtılmam hoş olmaz. Beni sinirlendiren bir şeyler olduğunda köpeklerimle ve çocuklarımla oynayarak rahatlıyorum. Zaten her şeyi kafasına takan bir adam değilim.
Her sorumun cevabında mutlaka ailenden bahsediyorsun. Sen de kendin gibi bir babanın mı oğlusun yoksa geçmişinin acısını mı çıkarıyorsun? Tabii ki ailemin şartları büyüdüğüm ailenin şartlarından çok çok daha iyi ama bu sadece maddi anlamda. Benim hiçbir zaman paraya endeksli bir hayatım olmadı. Ailevi bağlarım çocukluğumda da çok iyiydi, şimdi de çok iyi. Ben de en az çocuklarım kadar mutlu bir çocukluk yaşadım.
Henüz futbolu bırakmadan heykelinin dikilecek olması sana neler hissettiriyor? 
Bundan bahsetmeyi pek sevmiyorum.

Bu röportaj fourfourtwo.com.tr tarafından yapılmıştır. Orjinaline ulaşmak için: http://www.fourfourtwo.com.tr/2012/01/06/alex-mutluluk-icin-ailem-yeter/

Hiç yorum yok: