15 Mart 2012 Perşembe

Brandon Basssssss!!!

 Avrupa Liginde rövanş gecesinde maçlara tahminler.


Atletic Bilbao - Manchester United: 2(h) | 4,25
İlk maçta Old Trafford'tan tarihi bir galibiyet çıkaran Bask ekibi ManU'yu San Mame'de ağırlıyor. Sir Alex'in bebeleri turu alacaktır. Hatta farklı bile kazanabilirler. Mahalleden 10 adam toplasa sahaya çıkarsa bu adam yine kazanmaları sürpriz olmaz. Maça tahminim 2, ben daha ötesini handikaplı 2'yi deneyecem :)


Beşiktaş - Atletico Madrid: 1 | 3,30
ilk iki maçta 3-0 ve 0-1'lik skorların ardından 3-1 ile eve dönen kartal için umutluyum. Quaresma'nın durumu takımı ateşleyecektir diye düşünüyorum. Carvalhal'ın 4-3-3'den vazgeçip 4-4-2 oynatabilme ihtimali de beni heyecanlandırıyor! Sonuçta sürpriz kupon yapıyorum bu maça da tercihim 1!


Olympiakos - Metalist Kharkiv: 2 | 3,20
İlk maçta ben dahil bir çok kişiyi terse yatıran Metalist bu kez kazanacaktır. Zira Pire ekibinden çok daha kuvvetli ve oturmuş bir takım.  Şimdi siz hayal gördüğümü düşünüyor olabilirsiniz ama bu maçlar arasında en güvendiğim maç bu. İkinci kez beni yanıltırlar ise Ege denizine dökerim onları!


Hannover 96 - Standard Liege : 2 |4,00
İlk maçta karşılıklı gol olur vermiştim ve daha ilk yarının ortasında goller gelmişti. Bu kez üst tercihi ile beraber kupona yakışması için daha sürpriz olan 2'yi seçiyorum. Aslında benim için kazanmaları sürpriz olmaz ve kazanacaklarını düşünüyorum.


Kuponumuz sürpriz kupon beyler. Ben 10 lira atacam tutarsa 1750 lira verecek. 4'de4 yatma ihimali de var tutma ihtimalide zaten bahis böyle bir şey değil mi? Hadi şeytanınız bol olsun :)

Hiç yorum yok: