6 Mart 2012 Salı

Twitter'ın Getirdikleri
































Bu görüntüleri akşam bloga koyup taraftarımla gurur duyduğumu yazacaktım bu karelerin altına. Yine gurur duyuyorum ancak şu sıralarda twitter'da insanlıktan mahrum bazı grupların yaptığı şey heyecanımı azalttı, şevkimi kırdı. Ezeli rakib ebedi dost söylemlerinin tarihin tozlu raflarında kaldığı şu günlerde bu kadarını beklemiyordum ne yalan söyleyeyim..


Elbette bu bütün Fenerbahçe tarafarına mal edilemez elbette bu insanlara taraftar demekte yanlış hatta insan demek? Artık sorun taraftar sorunu olmaktan çıkalı çok oldu. Memleketin haline bakıyorumda midem bulanıyor gerçekten. Eskiden magazin haberlerini izleyince bu duyguya kapılırdım şimdi etrafımdaki insanları izledikçe midem bulanmaya başladı. Baransu, Rasim Ozan, Ahmet Çakar, Toroğlu, Ulueren yetip artarken şimdi onlardan içimizde binlerce oldu twitter hayatımıza girdi gireli..


Kanka gördün mü nasıl laf soktum mantığıyla tv'de izlediklerimize ana bacı sayanlar ve bununla gurur duyanlar, rakip takıma güzel bişey söyledi diye aşağılanıp sen taraftar olmazsın diyenler, rakip takıma küfür ettikçe taraftarlıkta level atladığına sananlar, her gün rakibe özel hashtags oluşturup küfür yarışına girenler, ünlülere yalakalık yaparak yücelmek isteyenler, yıldızını tekrar parlatmak için soyunanlar, hiç bir fikri olmadığı(hata beyni olmadığı) halde her konuda konuşma zorunluluğu hissedenler kısacası zavallılar twitter'la girdi hayatımıza... Bugün soğudum twitter'dan ve hesabını kapatmak zorunda kalan ünlü isimleri çok daha iyi anladım...


Son bi not o iğrenç hashtags'e tepki göstermek için yazanlara. Siz ne kadar az yazarsanız o ucube lafın listeden düşme ihtimali o kadar artar. Ancak korkarım ki tepki gösterenlerde orda yazım bulunsun diye düşünenler. İşte bu da durumu özetliyor sanırım..

Hiç yorum yok: