5 Ağustos 2012 Pazar

Yobo Dayı & Topuz

2 yıldır kiralık giydiği formaya tekrar kavuşan Yobo gelir gelmez basına açıklamalarda bulunmuş. Söyledikleri oldukça dikkat çekici.


''Aykut Kocaman'la çalıştığım için kendimi şanslı hissediyorum. Takımda en iyi anlaştığım isim ise Volkan. harika bir insan ve bana yardımcı oluyor. Yeni formalarımıza gelince hepsini çok beğendim. Çubuklu zaten klasiğimiz diğerleri de çok hoş''


''Mehmet Topuz benim için olmazsa olmaz isimler arasında. Onunla özel bir ilişkimiz var. O İngilizce bilmiyor bende Türkçe ama bir şekilde anlaşıyoruz aramızda. Ona, kangal köpeklerini çok sevdiği için ''Kangal'' diyorum. Komik bir ilişkimiz var.''


Harbiden komik ve eğlenceliler. Geçen sezon ''Yabo Dayı ve Mehmet Topuz''un eğlenceli videosunu izlemeyenler youtube'a yazsın yeterli. :)
Kaynak: Sporx

Hiç yorum yok: