21 Mayıs 2012 Pazartesi

Röportaj: Arda Turan | Bir Alex Değilim


Atletico Madrid ile UEFA Kupası’nı kazanan Arda Turan, Türk futbolunun fotoğrafını çekti. Millî oyuncu, “İspanya’da futbol oynamayı, sistemin içinde olmayı öğrendim. Öğrenmeye de devam edeceğim.” diyor.
Mayıs 2010’da G.Saray’ın eski futbolcusu Casio Lincoln ile Brezilya’da bir röportaj yapmıştım. Ona Arda Turan’ı da sormuş ve şöyle bir cevap almıştım: “Arda, bambaşka bir insan. Çok yetenekli. Kendisinden beklenenler ile yıldız olmanın zorluklarını öğreniyordu.”
11 Mayıs 2012’de de Arda’yla İspanya’da bir röportaj gerçekleştirdim. Aynen Lincoln’un söylediği gibi bir oyuncuyla karşılaştım. Arda, gerçekten bambaşka bir insandı. Donanımlıydı. İçi dışı birdi. Futbol adına doğruları vardı ve onları herkes duysun istiyordu. Bunu isterkenki amacı birilerini üzmek, kırmak değil, Türk futboluna düzen getirecek değirmene su taşımaktı. Geçen yıla kadar içeriden sesleniyordu. Bu sezon ise yıllarca ter döktüğü G.Saray’dan ayrılarak İspanya’nın Atletico Madrid takımının yolunu tuttu. Bir de oradan meseleye baktı. Fotoğraf maalesef hâlâ fluydu.
Arda ile görüşmemiz 11 Mayıs Cuma günü öğleden sonra gerçekleşti. Yani Bükreş’te bir başka İspanyol ekibi Athletic Bilbao’yu 3-0 yendikleri UEFA Avrupa Ligi finalinden iki gün sonra. Arda, şampiyonluk kutlamalarından dolayı bir hayli yorgundu. Bir gün önce Madrid’deki Neptun Meydanı’nda 100 bine yakın insan onun ismini haykırıyordu. Bu yüzden yorgunluğunun yanında tatlı bir gurur da vardı yüzünde. Devamını Oku>>>

Hiç yorum yok: