25 Ağustos 2012 Cumartesi

Alex Açmazına Sosyal Medyanın Bakışı

Grizgahı uzatmadan direk konuya girecem zira artık sağır sultan bile biliyor bu ikilinin arasında esen soğuk rüzgarları..

Alex-Aykut savaşlarının devam filmi bu sezonun başında Kocaman'ın ''Alex'i bu sezon ekonomik kullanacağız.'' açıklaması ile yeniden gündeme oturmuştu. Spartak Moskova maçında yedek kalacağı konuşulmuş ve nitekim öyle olmuştu. Ama çoğunluk maç öncesinde de sonrasında da Alex'in yedek kalmasını doğru karar olarak yorumlamıştı. Antep maçıyla sahalara döner derken Alex twitterdan ''beni kıskanıyor'' mealine sahip o cümleyi kurdu ve işler değişti...

Şimdi sosyal medyada herkes olayı tartışıyor herkes kendi kafasından bir şeyler uydurup sallıyor. Sosyal medya destekli, biraz da hayali onların gözünden olayı yazacam. Biraz saçma olabilir ama zaten durum yeterince saçma değil mi? Tekrar bunları sizin yazdığınızı hatırlatıyor ve  başlıyorum!

Aykut Kocaman olsam!
Yıllar önce kovularak gittiğim kulübe sportif direktör olarak dönmüşüm. Alex'e gıcığım ve takıma 10 katkısı olsa 11 zararı olduğunu düşünüyorum. Dünya futbolunda kalmamış Alex gibisi iyiyken iyi de takım ona muhtaç oynuyor. Sonra bu adam kaptan ama kampa geç geliyor! ''Bah hele sen kaptansın nasıl geç gelirsin'' diyorum kimse beni iplemiyor, Alex'e destek veriyor. Halbuki ben haklıyım ama taraftar ona tapıyor ve o da bana gıcık olmaya başlıyor.

Sonra teknik direktör oluyorum. Artık Alex'le daha samimiyiz. Aslında iyi çocuk ve mantıklı konuşuyor ama burayı henüz tam öğrenememiş. Türkiye'de her şeyin başarıya endeksli olduğunu bilmiyor. İki maç kötü oynayınca Alex koşmuyor demelerine rağmen daha görememiş. Öğrenecek zamanla ama benim dediğim gibi oynayacak! Kafamdaki sistemde ona yer yok. Bu yüzden gelir gelmez Stoch ve Dia'yı aldım. Niang'da var misler gibi 4-3-3 oynarım keyfime bakarım... İstediğim gibi olmadı aslında bu iş zormuş baya o zaman eski sisteme dönelim gel Alex koçum benim. Senin daha çok ilerde topla buluşmanı istiyorum. Sen orta saha değil forvetsin hem hadi en öne geç biz çaktırmadan 4-3-3 oynamaya devam edelim. Hem senin istediğin olur hem benim.

Yeni sezon başlıyor ve ben bu sefer Alex'ten kurtulacam! Aslında yetenekli çocuk ama Kuyt kıçını yırtarken adam sahada yürüyor eskisi gibi de etkili değil napacaz bilmiyorum. Zaten istediğim orta saha alınmadı, Cristian'a güvendik fos çıktı. Adam ruhsuz ama hissediyorum büyük topçu olacak(!) Spartak maçında Alex'i kadroya almadım çünkü adamların orta sahası çok yırtıcı onunla oynasak delik deşik olurduk. Taktik tuttu ama bizim salak savunmanın hataları yüzünden iki gol yedik. Bu golleri yemesek Alex'i oynatmadığım için teşekkür edeceklerdi bana.. Tühh... 

Alex twitterdan bana kıskanç dedi. Hemen bunu yönetime ilettim ve sildirdik yerine bizim dediğimizi yazdı. Bana hakaret etti bunu cezasız bırakacak halim yoktu ya bende Antep maçı kadrosuna almadım. Hemen yine twittera yazdı bunu. Sonra taraftar bana sallamaya başladı. Lan iyi hoş sallıyorsunuz da adam bana kıskanç dedi. Cristian dese bunu ve ben kadroya almasam helal olsun Aykut Kocaman derdiniz! Hocaya saygısızlık yapan kim olursa olsun kadro dışı bırakılmalıydı hani? Tamam sakin olun Spartak maçında 11de oynatacam. Kazanırsak Alex kazandırdı dersiniz bana söversiniz ama kazanmış oluruz. Kaybedersek Alex'i oynattı da ne oldu bak kaybettik işte dersiniz. Yok lan demezsiniz bunu tabii ki! O zamanda Alex'i küstürdü o da oynayamadı dersiniz yine bana söversiniz. Vay anasını be ben nasıl bir adammışım öyle...

Alex Olsam!
Brezilya gibi burasıda vay arkadaş yine teknik direktör değişti. Zaten Zico'yu göndermelerine üzülmüştüm sonra Daum sonra bu adam. Yok lan şaka şaka Zico'ya ne üzülecem adam idolümdü falan ama o burdayken arkadaşlarım arasında forsum azaldı. Daum benden büyük yıldız değil Kocaman'da değil onu da yerim ama Zico'yu yiyemiyordum. Benden büyük bir Aziz Yıldırım var onunla iyi geçiniyorum sorun kalmıyor.. Adam ilk geldiğinde kampa neden geç katılıyorsun diye artistik yapmıştı bana. Bari bu sene erken geliyim. 

Bu adam nasıl transferler yapıyor ben zaten yeterince koşmuyorum yanıma Stoch, Dia gibi çelimsiz adamlar alıyor. Lan yoksa beni oynatmayacak mı bu? Neyse önemli değil iki gün sonra başarısız olunca yine bana muhtaç olacak. Dur bu karambolden faydalanıp sözleşmemi uzattırıyım. Biraz problem çıkarır biraz da kötü oynarım tamamdır. Bu arada bu Stoch ne mal adam çok basit goller kaçırıyor. Zaten Dia bitiricilik özürlüsü.. Ah Pierre ah nerelerdesin senin gibisi gelmedi bu takıma. Semih'te oynatılmıyor zaten.

Bu adam beni forvet oynatmaya başladı iyice. Taraftarda seviyor napacaz bilmiyorum. Ben Brezilya'da böyle mi oynuyordum be abi. Yönetim yarın beraber basın önüne çıkıp sorun yok deyin aramızda dedi. Çıkıp biraz numaradan gülümseyim de taraftar bana kızmasın bari.

Felaket bir sezon geride kaldı yine kaçırdık şampiyonluğu ama bu sezon telafi ederiz. İyi transferler yapıldı bu sefer ama bir sorun var. Daha bismillah demeden bu adam seni ekonomik kullanacam demeye başladı. Spartak maçında beni oynatmayacakmış tamam haklısın da Cristian benden çok mu fazla koşuyor sanki? Ben oynamadan yapamam abi bu adam beni kıskanıyor valla kıskanıyor. Zaten 140 gollük rekorunu da kıracam yakında 4 gol kaldı. Dur twitterdan yazayım da taraftarı arkadama alayım. 

Anah yazdık ama yönetim sil diyor. Samet'e benim hesabımdan bir tweet yazdırdılar sanki ben yazmışım gibi. Bu adamlar mal mı arkadaş benim o kadar düzgün Türkçe yazamayacağımı anlamıyorlar mı? O değil de Aziz Yıldırım hapse girmiş gireli çok değişmiş. Artık benim yanımda durmuyor, bu olayda Kocaman'ı destekledi.. Galib artık gitme vakti geldi. Volkan Baba'ya mesaj atıp bunu söyleyim en iyisi ben. Antep kadrosuna da alınmamışız vay anasını bee! Birisi sormuş twitterdan bari cevaplayımda benden duymuş olsunlar. Hocanın tercihi deyimde iyi insan olmaya devam edeyim en iyisi ...

Bunlar ne benim fikirlerim ne gerçekler. Okurken belki bana sövdünüz ama 10 gündür hatta daha uzun süredir sosyal medyada konuşulanlar bunlar. Hepsini bir araya toplayınca böyle bir şey çıktı ortaya. Biz bu kadar beyinden mahrum muyuz arkadaşlar. Bunları yazarken ben bile şok oldum. Nasıl bir teori mantığımız var, nasıl bir düşünce sistemidir bu. Bunları ben değil sizler konuşuyorsunuz. Yazının sonuna gelince ne kadar mide bulandırıcı olduğunu fark ettim. Bu kadar uğraştım madem yayınlacayam ama sakın kalkıp bana tepki göstermeyin zira bunlar Fenerbahçe taraftarının düşüncesi ya da taraftar olduğunu düşünenlerin!..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

http://hagininkosani.blogspot.com/2012/08/saygi.html

Celal Abbas dedi ki...

İnsan için en zor şey niyet okumaktır.Olimpiyatlarda Aletizmde "Hatalı Çıkış" ı bazen çok adaletsiz buldum.kendimce çözüm üretmeye çalştım ama baktımki Atletin içindeki niyeti bilmedikçe hangi sistemi koyarsanız koyun adletsizlikler olacaktır. Hatalı çıkış yapana üzüldüğüm için ona bir çözüm üretirken Hatalı Çıkış yapan yüzünden konsantrasyonu yerle bir olan Atleti ne yapacağız.

Alexin ve Aykut Kocamanın niyetlerini okuyamadığımızı düşünürsek peki ya doğruysa bir kısmı? Her ikisi içinde söylenenler?