2 Ekim 2012 Salı

10'a Saygı Köşesi

Söylenecek söz çok ama anlatacak kelime yok durumu. 2 ay önce Damir Mrsic ayrılırken ''Alex'te mi böyle gidecek'' demişim burada. Şuradan ona bakabilirsiniz.

Evet aynen öyle gitti hatta daha kötüsü oldu. Resmi sitede bir  kaç cümle ile veda edilip, kulübün resmi televizyonunda onun adına bir tek görüntü koyulmadı. Başka kanallardan gollerini, yaptıklarını, görüntülerini izledik. Çok mu zordu taraftarın sevgilisini, efsanesini izletmek taraftara göstermek. Yapmadınız, yapamadınız! Korktunuz çünkü başınıza geleceklerden. Ama önemli değil bu sizi kurtarmaz,kurtaramayacak. Sizin yapamadığınızı, yapmadığınızı ben elimden geldiğince burada yapacağım. Bu köşe ben yaşadıkça bu blog kaldıkça kalacak ve gün aşırı onun hayatı, golleri, en güzel kareleri burada olacak. 10'u hem kalbimde hem de burada yaşatacağım. Gelip buradan da alabilir misiniz onu? Gücünüz yeter mi silmeye! 

Kaptan hata yapmıştır belki yanlışları vardır ama bunlar onu silmemize yetmez. Eğer bir iki hata ile adam silseydik siz o koltukta halen oturuyor olmazdınız! Mahkemlerde sağa sola, taraftara güvenip sallayamazdınız. Ya da stadyumda rakibi sindirecek güce hiç sahip olmazdınız. Neyse uzatmayalım ne de olsa bu bir başlangıç. Bundan sonra bu köşede sadece Alex olacak. Sizlerden destek gelirse (foto, video, yorum) hep beraber yaşatırız. ALEX EFSANEDİR VE EFSANELER ASLA ÖLMEZ! Son olarak Okay Karacan'ın da söylediği gibi: ''Bana Lefter'i, Baba Hakkı'yı, Metin Oktay'ı anlatanları artık kıskanmıyorum. Benim de artık anlatacağım bir efsanem var! ALEX DE SOUZA..''

Hiç yorum yok: