1: "Topu Jordan'a verin ve etrafından s..tirin gidin"

96/97 sezonunda Chicago antrenörü mola aldığında Jordan'ın takım arkadaşlarına söylediği sözdür.


2: ''Ben bunu bir sezon boyunca yapıyorum''

Iverson'ın Lue düştükten sonra soyledigi söz.


3: "Ben bilgisayar oyununda bile o kadar sayı atamıyorum"

Kobe 81 attıktan sonra , T-Mac in çıktığı maçta 44 sayı atması ve Muhabirin "Kobe 81 attı,neler düşünüyorsunuz ?" sorusuna T-Mac in verdiği cevap.


4: ''Bir gün beni alkışlayan bir tek kişi kalmazsa basketbolu bırakabilirim''

Muhabirin ''Basketbolu ne zaman bırakacaksınız?'' sorusu üzerine Steve Nash'in cevabı.


5: ''Ne zaman antrenmanda koşuda birinci gelemezsem basketbolu bırakırım.''

Karl Malone'un basketbolu bırakması sorusu üstüne.


6: ''O Tanrı'nın Michael kılığına girmiş halidir.''

Lary Bird 'ün MJ için sözleri.


7: ''I Play Every Game Like As My Last Game''

''Ben her maçımı son maçımmış gibi oynarım.''

Allen Iverson


8: ''Avla ya da avlan''

Kobe Bryant


9: ''Bu senin için yeterince uzun mu?''

Michael Jordan maç sırasında kendisinden 8-10 cm kısa bi adamın üzerinden smaç basıyo ve tribünden bi adam ''Sen ona mı basabiliyosun?'' gibilerinden laflar söylüyo . MJ bir dahaki hücumda 2.13 lük adamın üzerinden smaç basıyo ve tribündeki adama bunu söylüyor.


10: ''Bu oyunu seviyorum çünkü her attığım giriyor.''

Ray Allen


11: ''Bu adamı savunmak suyu avuçlamaya benziyor.''

''Bu adamı tutmanız için ellerini ve ayaklarını kesmeniz gerekiyor.''

Bunlar da Jordan için söylenmiş .


12: "Ne olursa olsun her zaman agresif ol."

MJ basketbol'u bırakırken ki son maçlarından birinde Kobe'ye bunu söylüyor .


13: ''Ben Jordan'a maçta ne yapması gerektiğini söylemezdim ama sana söylüyorum.''

Phil Jackson Kobe 'ye demiş .


14: ''En azından 70 sayının altında tutabildim.''

Michael Jordan'ın kariyer rekoru olan 69 sayı attığında Jordan'ı savunan adam söylemiş.


15: ''Dünya'da iki tip basketbolcu vardır Jordan ve diğerleri.''

Magic Johnson


16: ''Çünkü 4 lük diye bir şey yok.''

Muhabirin "Neden bu kadar çok 3 lük atıyorsun?" sorusuna Antonie Walker ın cevabı .


17: ''Uyan Damon kabus görüyorsun.''

Damon Jones'un Sahq'a ''Ben Miami'nin en yakışıklı erkeğiyim.'' demesi üzerine Shaq'ın cevabı.


18: ''Ben sahada 5 kişiyi nasıl geçeceğimi değil , o beş kişinin beni nasıl durduracağını duşunürüm.''

Michael Jordan


19: ''Postacılar pazar günü çalışmaz.''

Bulls-Jazz NBA finalinde Pippen , Karl Malone'a serbest atış öncesinde bunu söylemiş Karl Malone da 2 serbest atışı atamamış ve şampiyonluğu kaçırmışlar.


20: ''Herkes bir gün Michael Jordan olmak istiyor , bense her gün Michael Jordan olmak zorundayım.''

Michael Jordan