7 Mayıs 2012 Pazartesi

Kara Bahtlı Emenike

Emmanuel Emenike yine gündemde Rusya'da. Sezon başında şike davasında göz altına alınan ve psikolojisi alt üst olan siyahi yıldız Fenerbahçe forması giyemeden Rusya'nın yolunu tutmuştu. Rusya'da da kara talihi peşini bırakmamış anlaşılan..

Spartak Moskova adına 84. dakikada beraberliği getiren golü atan Emmanuel Emenike, gol sonrası sevinç gösterisi olarak sağ elini sol koluna vurması hakem tarafından ahlaksız bir hareket olarak kabul edilerek kırmızı kart ile oyundan atılmış. Maçtan sonra Emenike:  "Hakemin kararı beni şok etti. Beni ne için oyundan attığını anlamadım. Bu sıradan bir gol kutlaması idi. Ben sadece kolumla alkışladım. Buna benzer bir hareketi Şampiyonlar Ligi'nde Samuel Eto'o da yapmıştı" demiş. Eğer onu Fenerbahçe'de izleyebilsek ve bu sevinci yapsa bizde aynısı olurdu heralde. Olayın videosunu izleyin siz karar verin :)

Hiç yorum yok: