11 Mayıs 2012 Cuma

Şike süreci basketbolu da etkiledi!

Fenerbahçe Ülker berbat geçen sezonu nihayet noktaladı. Beşiktaş karşısında yakın geçen iki maçı da son anları berbat oynayarak kaybetti takım ama zaten fazla ilerlemesi mümkün değildi..
Neven Spahija işler iyi giderken harika bir koçken biraz karmaşa olunca bocaladı. Seneye takımda olması beklenmiyor. Zaten ya takım gidecek ya da O! Çünkü çoğu oyuncu ile anlaşamadığı kesin. Beşiktaş ikinci maçından sonra hakemleri eleştirmiş. Bir başkası yapsa başarısızlığa kılıf arıyor derdim ancak konu iki yıldır hakemler hakkında hiç olumsuz konuşmayan, onlarda insan hata yapabilir sorumluluk onlarda değil diyen bir adam söyleyince ciddiye almak lazım. Basın toplantısında söyledikleri şunlar:

‘'Beşiktaş Milangaz’ı tebrik ediyorum, ikinci yarıda muhteşem oynadılar. Tüm sezon genelinde de bizden daha iyi olduklarını söyleyebilirim. Üç gün önceki maça da değinmek istiyorum, o gün hakemler hakkında konuşmamıştım ama artık konuşabilirim herhalde. Utanç verici bir yönetim sergiledi hakemler o maçta. Rakibimiz 49 serbest atış attı, 5 oyuncumuz 5 faul ile dışarıda kaldılar. Ama rakipte Bonsu-Hawkins-Arroyo üçlüsünün toplam 5 faulü yoktu.
Bu üç gün boyunca özür dilenmesini bekledik birilerinden ama böyle bir şey olmadı. Recep Ankaralı ligin en iyi hakemlerinden biri  ve onun bu denli hatalar yapması beni daha da üzdü. Benim kariyerimi Recep Ankaralı ve Murat Biricik yapmadı, haliyle de onlar bitiremezler. Tozları halının altına süpürmekle olmaz bu iş. Benim seneye burada olup olmayacağım önemli değil, asıl önemli olan bu isimleri kimin koruduğu. İlk maçın ardından bunları söylemedim, çünkü bu kez de hakemleri baskı altına almak istediğim konuşulacaktı.
Hayalkırıklıkları ile dolu bir sezondu. Bu ‘sefil’ sezon yüzünden tüm taraftarlarımızdan özür dilerim. Bu sezonki durumumuzun pek çok nedeni var, düşüncelerimi yönetimimizle paylaşacağım. Bir rapor hazırlayacağım.
Sezon devam ederken kulüpten hiç kimse ile kontrat için konuşmadım, etik bir davranış olmazdı çünkü. Uzun yıllardır bu işi yapıyorum ve tecrübem var. Böyle bir sezonun ardından F.Bahçe’nin bana kontrat sunacağını zannetmiyorum. F.Bahçe’de kalsam da, gitsem de burası benim için çok özel, hep de öyle kalacak. Koç olarak olmasa da taraftar olarak burada bir yerim olduğunu biliyorum.’'
Spahija'nın basın toplantısının kaynağı salsabasket.net

Hiç yorum yok: