13 Ağustos 2012 Pazartesi

Fenerbahçe 2012-13 Yeni Sezon Formaları

Bu yaz bloga avrupadan bir çok takımın yeni sezon formalarını ekledik ama yerli takımların formaları kısmet olmadı. Fenerbahçe formalarını eklemek içinse reklamsız, üstünde o sitenin bu sitenin isminin yazmadığı fotoları bekledim. Bu sezon formalar yine son bir kaç yılda olduğu gibi harikalar. Adidas-Fenerbahçe işbirliği harika gidiyor. Takım logosu ile bayrak köşelere konulduğunda da şık duruyor. Nike'ın logosunu köşeye koyma inadı sorun yarattığı için adidas'tan memnunum. Klasik çubuklu her zaman ki gibi efsane ve gayet şık. Sorun önündeki Türk Telekom yazısı benim için.. Ben alışkanlıklarını seven adamım bu yüzden bana kalsa ölene kadar avea kalmalıydı ama şirket koldaki telekom yazısını göğse avea yazısını kola aldı. Başta bu duruma acayip kıl oldum ama formaya da yakışmadı değil hani. Ön yargılarım yavaş yavaş kayboldu galiba gözüm alışacak zamanla..
Alternatif formalara gelecek olursak onlarda bu sene güzel. Tamam öyle aşık olmadım ama kötü olduğunu da söyleyemem. Herkes gölge kanaryayı daha çok sevmiş gibi ama ben arma forma denileni daha çok sevdim. Adidas'ın klasik tasarımıdır ama Türkiye'ye anca geldi. Hani Chelsea giyiyordu bir ara hatırladınız mı?

Forma almak istiyorum ama bu sene 20 lira daha geçirip 100 liraya kadar çıkardılar fiyatları. Taraftara çakma forma alma diyen bir başkan varken ve bu ülkenin ekonomik yapısı belliyken 100 liraya satarsan o adam gidip orijinal falan almaz babacım hiç kusura bakma. Gerçi forma satışa çıkar çıkmaz 100bin falan sattı galiba böyleyken de fiyatlar düşmez.. Orijinal alırım bir şekilde ama o formanın hayaliyle yaşayan küçük çocuk napacak?

Bu arada formaların fotolarını şuradan aldım. Bugüne kadar ki tüm formaları bulabilirsiniz faydalanmak isteyen olursa..

Hiç yorum yok: